قيمت لوبيا چشم بلبلي سبز | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قيمت لوبيا چشم بلبلي سبز | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


قيمت لوبيا چشم بلبلي سبز | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك   خريد عمده و جزئي



قيمت لوبيا چشم بلبلي سبز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند

كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت عمده لوبيا چشم بلبلي-قيمت لوبيا چشم بلبلي ۹۹-كالري لوبيا چشم بلبلي سبز-مضرات لوبيا چشم بلبلي-خريد بذر لوبيا چشم بلبلي-قيمت لوبيا چشم بلبلي در ايران-خواص لوبيا چشم بلبلي سبز-خواص لوبيا چشم بلبلي در بارداري خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت لوبيا چشم بلبلي سبز را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.  

قيمت لوبيا چشم بلبلي سبز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت لوبيا چشم بلبلي سبز در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت عمده لوبيا چشم بلبلي-قيمت لوبيا چشم بلبلي ۹۹-كالري لوبيا چشم بلبلي سبز-مضرات لوبيا چشم بلبلي-خريد بذر لوبيا چشم بلبلي-قيمت لوبيا چشم بلبلي در ايران-خواص لوبيا چشم بلبلي سبز-خواص لوبيا چشم بلبلي در بارداري با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت لوبيا چشم بلبلي سبز  را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت لوبيا چشم بلبلي سبز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت لوبيا چشم بلبلي سبز و قيمت عمده لوبيا چشم بلبلي-قيمت لوبيا چشم بلبلي ۹۹-كالري لوبيا چشم بلبلي سبز-مضرات لوبيا چشم بلبلي-خريد بذر لوبيا چشم بلبلي-قيمت لوبيا چشم بلبلي در ايران-خواص لوبيا چشم بلبلي سبز-خواص لوبيا چشم بلبلي در بارداري كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber)  در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت لوبيا چشم بلبلي سبز | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

لوبيا چشم بلبلي از حبوبات محبوب و پرخاصيت است كه در برخي نواحي آسيا و آفريقا و ساير نقاط با آب و هواي خشك رشد مي كند. اگرچه دانه لوبيا مهم ترين بخش آن است اما برگ و غلاف لوبيا چشم بلبلي نيز براي بدن مفيد است. طبع لوبيا چشم بلبلي كمي گرم و تر است.

از جمله خواص لوبيا چشم بلبلي مي توان به سلامت قلب و چشم، درمان يبوست، كم خوني، استرس، بي خوابي و مشكلات ادراري اشاره كرد، لوبيا چشم بلبلي براي افراد مبتلا به ديابت، زنان باردار و افراد داراي اضافه وزن مفيد است و به درمان ريزش مو كمك مي كند.

لوبيا چشم بلبلي چه خاصيت هايي دارد؟

1. سلامت قلب: لوبيا چشم بلبلي سرشار از فيبر و پتاسيم است و اين دو ماده براي تنظيم فشار خون و كاهش اثرات منفي سديم در بدن ضروري هستند. فيبر همچنين با كاهش قند و جذب كلسترول در خون خطر بروز بيماري هاي قلبي عروقي، آترواسكلروز، حمله قلبي و سكته مغزي را كاهش مي دهد.

2. كاهش كلسترول خون: لوبيا چشم بلبلي از مواد غذايي با شاخص گليسمي پايين است و تحقيقات نشان داده رژيم غذايي كم گليسمي براي ليپيد خون مفيد است و به تنظيم كلسترول خون كمك مي كند.

3. يبوست: لوبياها از جمله لوبيا چشم بلبلي منبع غني فيبر هستند، فيبر حركات روده را تنظيم كرده و به درمان يبوست و بهبود عملكرد هضم در روده ها كمك مي كند.

4. كم خوني: لوبيا چشم بلبلي منبع غني آهن است و با افزايش توليد گلبول هاي قرمز براي پيشگيري و درمان كم خوني يا آنمي مفيد مي باشد. از علائم كم خوني مي توان به خستگي، سرگيجه، تپش قلب سريع، تنگي نفس، عدم تمركز، رنگ پريده و گرفتگي عضلات پا اشاره كرد.

5. آلزايمر و پاركينسون: فولات موجود در لوبيا چشم بلبلي نقش مهمي در تنظيم آمينو اسيدهاي خاص مورد نياز سيستم عصبي دارد. مطالعات نشان مي دهد كمبود فولات باعث افزايش سطح هموسيستئين مي شود كه براي سيستم عصبي مضر بوده و زمينه بروز بيماري هاي آلزايمر و پاركينسون را فراهم مي كند. لوبيا چشم بلبلي حاوي تيامين است كه به بهبود عملكرد مغز، تقويت اعصاب، افزايش حافظه و تمركز فرد كمك كرده و استرس را كاهش مي دهد.

6. سلامت چشم: ويتامين A و بتاكاروتن موجود در لوبيا چشم بلبلي براي سلامت چشم و بينايي مفيد است و به توليد بهتر رنگدانه هاي شبكيه چشم كمك مي كند. لوبيا چشم بلبلي حاوي روي و بيوفلاونوئيدها مي باشد كه به محافظت چشم در برابر نور ماورا بنفش خورشيد كمك كرده و از بروز دژنراسيون ماكولا و آب مرواريد پيشگيري مي كند.

7. خواص لوبيا چشم بلبلي براي گياهخواران: لوبيا چشم بلبلي از گياهان سرشار از پروتئين است به طوري كه 1 فنجان لوبيا چشم بلبلي حاوي 13.3 گرم پروتئين است كه 17 درصد از نياز روزانه انسان را برطرف كرده و براي گياهخواران بسيار عالي مي‌باشد.

8. لاغري و كاهش وزن: لوبيا چشم بلبلي داراي فيبر فراوان و كالري و چربي ناچيز است و از مواد غذايي عالي براي كاهش وزن محسوب مي شود. فيبر موجود در لوبيا چشم بلبلي با پر كردن حجم معده براي مدت زمان طولاني فرد را سير نگه مي دارد. كوله سيستوكينين موجود در لوبيا چشم بلبلي هورموني است كه با كمك به تجزيه چربي و پروتئين در بدن به كاهش طبيعي اشتها كمك مي كند.

روش مصرف و پختن لوبيا چشم بلبلي چگونه است؟ لوبيا چشم بلبلي به صورت تازه، خشك و كنسرو شده قابل مصرف است. لوبيا چشم بلبلي تازه را مي توان بعد از شستشو و بدون جدا كردن غلاف داخل آب جوش بخارپز كرده و به همراه چاشني آبليمو و كمي نمك ميل كرد.

توصيه مي شود لوبيا چشم بلبلي خشك را قبل از مصرف به مدت حداقل 6 ساعت يا كل شب در آب خيس كنيد تا كمي نرم شود. سپس به مدت 60 تا 90 دقيقه در آب بجوشانيد يا تنها 2 دقيقه جوشانده و درب ظرف را بگذاريد تا 1 ساعت ديگر در آب گرم خيس بخورد و بعد در تهيه برنج و انواع سالاد استفاده كنيد.

در صورت استفاده از كنسرو لوبيا چشم بلبلي محصولات بدون نمك را انتخاب كنيد و يا قبل از استفاده آن را با آب بشوييد تا نمك اضافي آن از بين برود. براي اطلاع از قيمت لوبيا چشم بلبلي سبز شما مي‌توانيد با ما در مجموعه بزرگ سالم سازان اذر از طريق شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 تماس برقرار كنيد.

ارزش غذايي لوبيا چشم بلبلي سبز:


ارزش غذايي لوبيا چشم بلبلي سبز (Green Gram) به عنوان يك نوع از لوبيا و منبعي از پروتئين و مواد مغذي مهم در تغذيه انسان داراي اهميت است. اين مقادير ممكن است بسته به روش پخت، مقدار مصرف و شكل غذايي تغيير كنند. در زير مقادير ارزش غذايي متوسط براي 100 گرم از لوبيا چشم بلبلي سبز آورده شده است:

انرژي: حدود 347 كيلوكالري
پروتئين: حدود 25.2 گرم
چربي: حدود 1.2 گرم
كربوهيدرات: حدود 62.6 گرم
فيبر: حدود 16.3 گرم
قند: حدود 7.8 گرم
ويتامين C: حدود 2.2 ميلي‌گرم
ويتامين A: حدود 38 ميكروگرم
ويتامين B1 (تيامين): حدود 0.27 ميلي‌گرم
ويتامين B2 (ريبوفلاوين): حدود 0.17 ميلي‌گرم
ويتامين B3 (نياسين): حدود 1.447 ميلي‌گرم
ويتامين B5 (پانتوتنيك اسيد): حدود 0.8 ميلي‌گرم
ويتامين B6 (پيريدوكسين): حدود 0.28 ميلي‌گرم
ويتامين E: حدود 0.11 ميلي‌گرم
كلسيم: حدود 132 ميلي‌گرم
آهن: حدود 6.74 ميلي‌گرم
منيزيم: حدود 189 ميلي‌گرم
فسفر: حدود 367 ميلي‌گرم
پتاسيم: حدود 1249 ميلي‌گرم
سديم: حدود 15 ميلي‌گرم
منگنز: حدود 1.299 ميلي‌گرم
روي: حدود 3.98 ميلي‌گرم
لوبيا چشم بلبلي سبز منبع خوبي از پروتئين گياهي، فيبر، و ويتامين‌ها و مواد معدني مي‌باشد. اين مواد مغذي مي‌توانند در حفظ سلامت ديگر اجزاي بدن و بهبود گوارش و كنترل قند خون كمك كنند. همچنين، از لوبيا چشم بلبلي سبز مي‌توان در تهيه غذاهاي متنوعي مانند سوپ‌ها، سالادها، و غذاهاي اصلي بهره برد.

 

قيمت لوبيا چشم بلبلي سبز | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

قيمت لوبيا چشم بلبلي سبز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت عمده لوبيا چشم بلبلي-قيمت لوبيا چشم بلبلي ۹۹-كالري لوبيا چشم بلبلي سبز-مضرات لوبيا چشم بلبلي-خريد بذر لوبيا چشم بلبلي-قيمت لوبيا چشم بلبلي در ايران-خواص لوبيا چشم بلبلي سبز-خواص لوبيا چشم بلبلي در بارداري مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 يا با استفاده از ايميل  info@salemsazanazar.com در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 190 بازدید دیروز 329 بازدید کل 587023

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .